YA-HA

YA-HA

Dela

Photos from YA-HA's post 25/08/2025

NY MENY & NYA ÖPPETTIDER

Från och med denna vecka och framåt håller vi öppet:
Måndag-Fredag 16.00-sent
Lördag-Söndag 12.00-sent

Vi har även en ny sensommar-meny, våra nya rätter är:

TORSK
Smörpocherad torsk, syltade betor, potatis royal, svartkål & smörsås

GRISKIND
Griskind, palsternackspuré, sotad & picklad lök, gremolata & skysås

GNOCCHI
Potatisgnocchi, portabello, tryffelsås, picklad lök, salvia & parmesan

Såklart behåller vi våra klassiker, Räkmacka & Dubbel-Cheesare!

Hoppas ni är lika taggade på att klämma ut det sista av sommaren som vi är 🧡

Vill du placera din affär längst upp i Bar-listan i Helsingborg?
Klicka här för att få din sponsrade notering.

Telefon

Adress


Kajpromenaden 2
Helsingborg
25267