Helahus
Vi vill erbjuda våra kunder en komplett bygg- och inredningsservice, och tror att vårt personliga stora engagemang i varje projekt, från det lilla till det stora – ger optimalt resultat. Vi kan hjälpa dig med hela lösningen från projektering, genom hela byggprocessen och ända fram till den inrednings- och designlösning du alltid längtat efter.
31/07/2014
Att komma tillbaka.
Vi har ju förmånen av att våra kunder brukar återkomma till oss när det är dags för nya uppdateringar av hemmet, sånt gillar vi skarpt! :) Så är det just nu när vi återvänder för tredje gången. Här är två bilder från förra gången då vi renoverade kök & matsal! :)
Ha en fin dag!
//Micke
Hej i solskenet!
Nu vill vi gärna nå ut till nya och gamla kunder med vår fina sommarkampanj!
Vi erbjuder alla som beställer snickeri- och bygguppdrag som utförs under perioden 16/6 t.o.m 31/8-14 20% rabatt på arbetskostnaden!
Dessutom kan ju även ROT-avdraget utnyttjas i behörig omfattning.
Passa på att förverkliga era projekt, stora som små. :)
Välkomna till oss på Helahus! :)
11/06/2014
Hallå där ute! :)
Här i Skåne så är utesäsongen i full gång, trevligt! Hur ser trämöblerna ut? Visst är det lite pyssel med dem men sköter man underhållet konternueligt så håller dem sig fina! Det här bordet har saknat lite omtanke men det kan bli nyskick på det med! :)
Ha en trevlig dag!
//Micke
27/05/2014
God kväll!
Inte helt sällan används även köksredskap i finsnickeriet! ;)
Hittade det här Le Creuset-locket i gjutjärn som passade finfint till mina två motstående radier jag skulle såga ut! :)
Ha det gott!
//Micke
23/05/2014
Kan dagen börja bättre än så här? Jag blir så himla glad!! :D Tack fam. Persson! :)
12/05/2014
God tidig kväll!
En före/efter-bild från det senaste staginguppdraget! Tog bilden i fredags så tyvärr är snittblommorna inte med men annars så är det komplett(såvida inte star interior designer har varit i farten och gjort någon finjustering.. ; )! Objektsbilder skapar ju första intrycket när vi ser en annons så ju mer inbjudande det ser ut dessto mer lockade blir vi att titta vidare. Eller vad tycker ni när ni tittar på annonser? :)
Trevlig kväll!
//Micke
(Det är panoramatagningen som förvränger bilden lite.)
30/04/2014
Det börjar ju bli varmt och gott ute så 3/4-brallan får göra entré för säsongen! :)
Trevlig Valborg önskar vi på Helahus! :)
Klicka här för att få din sponsrade notering.
Typ
Telefon
Webbplats
Adress
Helsingborg
25229