Modran Auto
14/02/2026
Hej vänner 😊
Känns som att det är samma visa varje gång vi gör ett sådant här inlägg.. "det var länge sen, vi har jättemycket nu, vi ska bli bättre" osv.. men ja, vad ska man göra? 🤷♂️
Iaf, fantastisk start på året, verkstan tuffar på som vanligt och det känns som att bilförsäljningen också börjar komma igång
Här t.ex har vi sålt en BMW 520d där vi även klämde in en helsvart grill från , en stor service med alla filter och bromsvätska, nya original BMW gummimattor och såklart montering av vinterhjulen. Även en steg 1-optimering var en självklarhet för denna kund
Som ni alla vet så är detta bara några få av de saker dom vi kan erbjuda vid både service/reparation samt bilköp hos oss
Välkomna in, vad ni än behöver hjälp med
Trevlig alla hjärtans dag och ta hand om varandra ❤️
20/06/2025
Hej!
Phew 😮💨
Det har fått fart på riktigt i de inte längre så nya lokalerna. Dagarna är fullsmockade med jobb, verktygen slits ut i förtid då vi får jobba 14-timmars pass för att hinna med.
Men nu, semester
Vi kommer att ha helt stängt fr.o.m idag, 20/6 t.o.m tisdagen den 1/7
Välkomna då och glad midsommar
på er alla ☀️
18/09/2024
Hej!
Varje gång vi lägger upp ett inlägg så lovar vi att bli bättre på att just lägga upp men ändå blir det inte så. Vi är ju "tyvärr" väldigt populära och vår popularitet bara växer vilket innebär att vi inte har tid att skriva inlägg vilket såklart är tråkigt men ännu en gång, vi ska försöka bli bättre..
En annan sak som följer med ökande popularitet är ju faktiskt brist på plats i våra nuvarande lokaler, alltså blir det flytt.. IGEN
Denna gången ska vi dock inte bara flytta för att få tillgång till större lokal utan vi börjar även med handel av bilar och i den nya lokalen får vi tillgång till en superfin bilhall
Flytten är redan igång och tanken är att vi ska vara helt överflyttade i månadsskiftet september - oktober så hör gärna av er innan ni ska komma in för att förankra 100% att vi är i nya lokalen. Vi kommer självklart att säga till när vi är över, men det är MYCKET nu så det kan dröja någon dag. Officiell invigning osv kommer också men vi återkommer med datum för det framöver
Nya adressen är Bergavägen 13, bild på byggnaden syns i detta inlägget, ingången är längst till höger (kommer skyltar osv också)
Tack för denna gången, vi hörs och syns snart igen ❤️
Klicka här för att få din sponsrade notering.
Typ
Kontakta affären
Webbplats
Adress
Florettgatan 35
Helsingborg
25467
Öppettider
| Måndag | 07:00 - 18:00 |
| Tisdag | 07:00 - 18:00 |
| Onsdag | 07:00 - 18:00 |
| Torsdag | 07:00 - 18:00 |
| Fredag | 07:00 - 17:00 |
| Lördag | 09:00 - 15:00 |