Modran Auto

Modran Auto

Dela

Photos from Modran Auto's post 14/02/2026

Hej vänner 😊

Känns som att det är samma visa varje gång vi gör ett sådant här inlägg.. "det var länge sen, vi har jättemycket nu, vi ska bli bättre" osv.. men ja, vad ska man göra? 🤷‍♂️

Iaf, fantastisk start på året, verkstan tuffar på som vanligt och det känns som att bilförsäljningen också börjar komma igång

Här t.ex har vi sålt en BMW 520d där vi även klämde in en helsvart grill från , en stor service med alla filter och bromsvätska, nya original BMW gummimattor och såklart montering av vinterhjulen. Även en steg 1-optimering var en självklarhet för denna kund

Som ni alla vet så är detta bara några få av de saker dom vi kan erbjuda vid både service/reparation samt bilköp hos oss

Välkomna in, vad ni än behöver hjälp med

Trevlig alla hjärtans dag och ta hand om varandra ❤️

20/06/2025

Hej!
Phew 😮‍💨
Det har fått fart på riktigt i de inte längre så nya lokalerna. Dagarna är fullsmockade med jobb, verktygen slits ut i förtid då vi får jobba 14-timmars pass för att hinna med.

Men nu, semester

Vi kommer att ha helt stängt fr.o.m idag, 20/6 t.o.m tisdagen den 1/7

Välkomna då och glad midsommar
på er alla ☀️

18/09/2024

Hej!

Varje gång vi lägger upp ett inlägg så lovar vi att bli bättre på att just lägga upp men ändå blir det inte så. Vi är ju "tyvärr" väldigt populära och vår popularitet bara växer vilket innebär att vi inte har tid att skriva inlägg vilket såklart är tråkigt men ännu en gång, vi ska försöka bli bättre..

En annan sak som följer med ökande popularitet är ju faktiskt brist på plats i våra nuvarande lokaler, alltså blir det flytt.. IGEN

Denna gången ska vi dock inte bara flytta för att få tillgång till större lokal utan vi börjar även med handel av bilar och i den nya lokalen får vi tillgång till en superfin bilhall

Flytten är redan igång och tanken är att vi ska vara helt överflyttade i månadsskiftet september - oktober så hör gärna av er innan ni ska komma in för att förankra 100% att vi är i nya lokalen. Vi kommer självklart att säga till när vi är över, men det är MYCKET nu så det kan dröja någon dag. Officiell invigning osv kommer också men vi återkommer med datum för det framöver

Nya adressen är Bergavägen 13, bild på byggnaden syns i detta inlägget, ingången är längst till höger (kommer skyltar osv också)

Tack för denna gången, vi hörs och syns snart igen ❤️

Vill du placera din affär längst upp i Affär-listan i Helsingborg?
Klicka här för att få din sponsrade notering.

Webbplats

Adress


Florettgatan 35
Helsingborg
25467

Öppettider

Måndag 07:00 - 18:00
Tisdag 07:00 - 18:00
Onsdag 07:00 - 18:00
Torsdag 07:00 - 18:00
Fredag 07:00 - 17:00
Lördag 09:00 - 15:00