Team Rally Afrika
Roy og Arild Har kjørt Budapest-Bamako (2010-2012) sammen tidligere, så samarbeidet har fått kjørt seg inn igjennom årene. Arild har også kjørt Saharun i fjor sammen med Hans Petter Farestad. Kenneth kjørte Budapest-Bamako sammen med lillebror i 2012. Saharun er et lav busjett rally og går ut på en "geo-cathing" av forskjellige oppgaver som man må finne ved hjelp av GPS. Her vil de komme over mang
07/03/2026
Kan ikke klage på siste dag i Freetown 🥳Bortsett fra 🥵🤣
Klikk her for å få din Sponsede Oppføring.
Telefon
Nettsted
Adresse
Skjebstad Gård
Mandal
4513