Fincamocamoca

Fincamocamoca

Compartir

17/11/2025

Dejligt med dagens træning overstået … 600 kcal forbrænding 🫶🏻💪🏻👏🏻😍 og så er det fastedag. Den er dog værre 😅 Efter en god pause med fastedage synes jeg det er svært at vænne mig til det igen 🙏🏻

Photos from Fincamocamoca's post 15/11/2025

En tur til IKEA med min mor. Vi har så meget at være taknemmelig over… ❤️

03/11/2025

Ondt i lænden 😕 så måtte stoppe med spinning for i dag. Fik “kølet af” med stæk øvelser… ingen vægttræning i dag… måske lidt yoga/gym senere 🥰 Så er det første fastedag længe…. Tror på det 🤞

Photos from Fincamocamoca's post 02/11/2025

Dejlige søndag. Med træning, hunde besøg, rosen fryd i haven og dejlige lammekoteletter til frokost.

Hvad laver du? Lige pt ser jeg håndbold. Men de danske håndboldherrer er så overlegne, at det nærmest er kedeligt 😆

Photos from Fincamocamoca's post 02/02/2025

Charteubriand med bearnaise 😍

Bearnaise laver jeg selv. Både den “rigtige” af æggeblommer og smør til højtider som feks nytår. Men ellers en fake bearnaise af kartofler.

Kog kartofler i 25 min uden salt.
Gem kogevandet
Blend kartoflerne
Med piskeris tilsættes vineddike , en klat smør (jeg bruger Flora margarine) evt et par æggeblommer (kan undlades) en klat ketchup for sødme og farve og kogevandet til ønskede konsistens.
Smag til med vineddike, estragon, salt og peber. Og tilsæt gerne lidt knust hvidløg og evt stegesky fra bøfferne.

Jeg fik trænet i næsten 2 timer i går. 🚴🏻‍♀️🏋️‍♀️😍 og dagen blev afsluttet ved brændeovnen med en belgisk øl. 🍺

🌸🤗

Photos from Fincamocamoca's post 31/01/2025

En lille status opdatering…. Afsted igår til øre/næse/hals læge. Var så spændt , min plan var samtid at få tid til neurolog pga den neurologiske sygdom Charcot Marie Tooth som jeg er født med, men som forværres med alderen. Og dårlig balance er en af følgesvendene. Dårlig balance og nu også svimmel, ikke en god kombination.

Jeg kører ikke selv bil pt., så Fernando kørte mig 🙏🏻Vi ankom til Quiron ca en halv time før tid og fik vores nummer og ventede. Lægen var kaldt til et “urgent” et eller andet, men i hvertfald ville der gå timer og der var 4 patienter før os der ventede… 🤯 så vi blev om booket til næste uge.

Vi stoppede på dejlige pizzaria 222 på vej tilbage. Og så hjem. 🥱

De sidste 3 dage har jeg trænet 🚴🏻‍♀️🏋️‍♀️ da man jo overhovedet ikke får det bedre bare at sidde. Jeg synes jeg har fået det meget bedre, det går den rigtige vej, men har stadig konstant en lille svimmelhed. Jeg ville jo gerne gennemses af den læge, for at indkredse og udelukke forskellige muligheder, som feks løse øresten. Men må bare slå koldt vand i blodet, holde mig i gang og så ellers tage det step by step.. 🥰🤞

Nu vil jeg glæde mig til en spændende semifinale 🤾🇩🇰 - 🇵🇹 og nyde weekenden. Holde mig i gang og så må svimmelheden vente, basta!

God weekend kære Insta venner ☀️😘

¿Quieres que tu figura pública sea el Figura Pública mas cotizado en Algorfa?
Haga clic aquí para reclamar su Entrada Patrocinada.

Categoría

Equipo culinario

Atuendo

Dirección


Algorfa