Omnom

Omnom

Delen

Ik help druk druk drukke mensen om bewust, lokaal en zo afvalvrij mogelijk te genieten van kraakverse koekjes, bars, taart en ander lekkers, aangepast aan allergieën indien nodig.

Photos from Omnom's post 18/06/2026

Op 27 en 28 juni mag Omnom nog een on tour, maar niet héél ver weg...we doen een thuismatch op de braderij in centrum Geel.

Niet zomaar ergens maar in geweldig gezelschap van vele andere kleine ondernemers, op een marktje. Een marktje OP een marktje vlakbij de markt van Geel. Hoegoeisda.

organiseert met .market dat leuke event, speciaal om kleine en lokale ondernemers een mooi podium te geven. Schoon concept. Love it. Merci Liese!

Klik je in de webshop een bestelling aan met afhaaldag 27 juni, dan kan je dat in de atelier oppikken, bij de meneer, of op het marktje.
Ook leuk, toch? Ik check dat na per mail, hoef je zelf niks extra voor te doen.

Ik neem millies en gepoftr rijstbars mee, oatmealbars, kokosrotsen, reuze koeken, chocolade oatmeal koeken, muffins,...

Heb je nog een request? Dan is dit zo ongeveer het juiste moment 😉 shoot!

Ik zie je daar dan, toch? Gezellig. Plezant. Lokaal. En kei vers gemaakt, uiteraard.

18/06/2026

Woorden die mijn hart doen zingen ❤️

Het is hier zo gezellig. Het is zo lekker. Iedereen was meteen fan. Papa was superblij met zijn doosje. Wat ben ik oh zo blij dat jij hier bent komen wonen...en we nu gewoon langs mogen komen.
Dankjewel daarvoor.

Slik.
Nee. Jij dankjewel. En jij. En jij. En jij ook.

Of je nu 1 koek komt kiezen. Of je grootste tupperware doos van de bomma mee neemt. Al je kindjes die dan hun dessert voor straks zelf mogen kiezen. Of een cadeautje laat maken voor de papa om morgen af te geven.

Alles mag. Alles kan. Naast de webshop en de abonnementen. Is er nu gewoon dat geweldige kleine vitrinetje om uit te komen kiezen op de vaste momenten.

Je bent zo lief. En ik ben zo dankbaar. Merci 🥰

11/06/2026

OI ! Omnom heeft een winkeltje?!

Nee. Of ja? Of nee… want eigenlijk staat de deur tijdens de afhaalmomenten gewoon open voor iedereen nu.

Om binnen te wandelen wanneer je daar zin in hebt. Voor een babbeltje. Om je eigen doosjes mee te nemen en te vullen met omnomsels die net uit de oven komen.

Om iets extra mee te nemen, terwijl je je webshopbestelling komt oppikken of je abonnement voor je klaar staat.

Om een cadeautje te komen kiezen, een cadeaubon op te pikken, snel een pot verse advocaat te vragen…
Zo dat.

Dus nee. Omnom Patisserie heeft geen volwaardige winkel die een hele dag open zal zijn, 5 van de 7.

Maar ja, op dinsdag en vrijdag tussen 17 en 19u en zaterdag tussen 10 en 11.30u, zal de stekeltjespoort open staan, kan je doorlopen naar achter tot aan de roze deur en ben je heel welkom om te komen kiezen waar je zin in hebt.

Het ene moment zal er veel keuze zijn, het andere moment wat minder.

Allergenenvrij gebak zal aangeboden worden als dat er is, maar omwille van aparte bakmomenten (hallow kruisbesmetting) zal dat niet telkens het geval zijn.

Hoe weet je wanneer het open-atelierwinkeltje-momenten zijn? Als de poort open staat en het de vaste afhaalmomenten zijn.

Op de socials zal je de melding ook steeds zien staan, inclusief een opsomming van het assortiment van die dag.

En met de tijd...zal er een schoon bordje aan de oprit staan als aankondiging van zulk ‘open’ moment. Maar geef me een momentje om dat te fixen 😆

Weet je het atelier niet zijn en wil je graag langskomen? Laar 89. Geel. Daar moet je zijn ❤️

Je bent kei welkom!

(Please pinch me... whuuuut is happening! 😱)

Wilt u dat uw bedrijf hét hoogst genoteerde Bakkerij in Geel wordt?
Klik hier om uitgelicht te worden.

Type

Adres


Geel
2440