Kim Timm
Eek! Vorig weekend gaf ik voor het eerst een workshop over boekbinden, en dat was supertof! We maakten samen een A5-boekje, met hardcover en in linnen gebonden.
Het begon met het kiezen van papier, het vouwen en na**en van de katernen, het lijmen van het boekblok en het maken van de cover.. En op het einde lagen er zomaar 7 mooie, handgebonden boekjes 💖
Mijn favoriete quote op het einde: “wauw, dat je zoiets gewoon zelf met de hand kan maken!”
Ik ben benieuwd hoe de boekjes gevuld gaan worden, met schetsen, herinneringen, teksten en collages.
📆 De volgende sessie is op 31 mei! Meer info via galerie-frits.com
Merci aan voor de opportuniteit en aanmoediging en natuurlijk de fijne locatie!
En merci aan om onverwachts alles te filmen en er zo’n mooie video van te maken 🧡
Klik hier om uitgelicht te worden.
Type
Contact de publieke figuur
Website
Adres
Antwerp